Το Εικαστικό Καφενείο είναι ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκμάθησης ζωγραφικής στο διαδίκτυο, (ίσως το μοναδικό στην Ελλάδα) που λειτουργεί με επιτυχία από το 2009.
Δοκιμάστε τώρα, δεν έχετε τίποτα να χάσετε... Τα πρώτα 3 μαθήματα είναι εντελώς ΔΩΡΕΑΝ!!
Πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής...



Πέμπτη 7 Μαΐου 2009

Μάθημα δεύτερο...

Όπως ήδη είπαμε, κάθε Πέμπτη θα κυκλοφορεί το καινούργιο μάθημα.
Τα έργα που έχω πάρει από τις ασκήσεις του πρώτου, ήταν εντυπωσιακά!!!!!
Μπράβο σε όλους!!!!!!
Σύντομα θα αναρτήσω ορισμένα για να τα απολαύσετε και οι υπόλοιποι.

Αυτό το μάθημα περιλαμβάνει:
1. Συμβουλές για την περιποίηση των πινέλων
2. Ο χρωματικός κύκλος (συμπληρωματικά, άσπρο και μαύρο, θερμά και ψυχρά, ανάλυση του κύκλου)
3. Ασκήσεις 3
4. Ένα πείραμα...
5. Πως γίνεται... βήμα βήμα από το στοιχείο αναφοράς μέχρι την ολοκλήρωση.

Συμβουλή:
Φτιάξτε πρώτα τα χρώματα στην παλέτα σας, δημιουργήστε τον κύκλο και αμέσως μετά με τα ίδια χρώματα, συνεχίστε με την άσκηση.

4 σχόλια:

Maria Tzirita είπε...

Κυρία δασκάλα, είμαι ακόμα στη δεύτερη άσκηση του πρώτου μαθήματος, έχω μείνει λίγο πίσω αλλά δεν αγχώνομαι, θα πάρω το χρόνο μου για να το απολαύσω! Είμαι σίγουρη πως θα σας προλαβω, έτσι κι αλλιώς! Φιλιά πολλά, ευχαριστούμε!

H.Constantinos είπε...

Περιμένω να δω τα έργα των μαθητών!

dodo είπε...

Θα μαζεύτηκαν πινέλα γιά πλύσιμο... ;-)

texnitra είπε...

Λυπάμαι που δεν έχω χρόνο τώρα αλλά αν το συνεχίσεις θα ήθελα από Σεπτέμβρη να γίνω μαθήτριά σου

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails