Το Εικαστικό Καφενείο είναι ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκμάθησης ζωγραφικής στο διαδίκτυο, (ίσως το μοναδικό στην Ελλάδα) που λειτουργεί με επιτυχία από το 2009.
Δοκιμάστε τώρα, δεν έχετε τίποτα να χάσετε... Τα πρώτα 3 μαθήματα είναι εντελώς ΔΩΡΕΑΝ!!
Πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής...



Παρασκευή 26 Ιουνίου 2009

Μάθημα ένατο και.....

...η δασκάλα επέστρεψε στη βάση της!!!
Σ' αυτό το μάθημα θα σας δείξω μια τεχνική ζωγραφικής με ακρυλικά την οποία ανακάλυψα τυχαία.
Ελπίζω να σας αρέσει και να το διασκεδάσετε.
Θέλω να επισημάνω, πως σε όλες τις τεχνικές δεν αρκεί να δοκιμάσετε μία φορά.
Μέσα από την επανάληψη θα μπορέσετε να κατανοήσετε πλήρως την κάθε τεχνική και να βρείτε το δικό σας τρόπο χειρισμού των υλικών.

Στο επόμενο μάθημα, θα δουλέψουμε με τη χρωματική θεωρία του Van Gogh.

Και στην επόμενη ανάρτηση θα δείτε τα έργα των μαθητών από το σεμινάριο της Αίγινας!

1 σχόλιο:

Χριστίνα Γεωργαλλή είπε...

Πραγματικά έχω ενθουσιαστεί μ' αυτά που βλέπω!

Έχω στείλει e-mail αλλά δεν είχα διαβάσει τις αναρτήσεις από την αρχή και είχα κάποιες απορίες. Τώρα κατάλαβα τι γίνεται και θέλω ακόμη πιο πολύ να ξεκινήσω! Το μοναδικό πρόβλημα είναι αυτό τις πληρωμής που το είχαν κι άλλοι μαθητές απ' ότι είδα. Είμαι μόλις 18, δεν έχω πιστωτική και δεν ξέρω καν τι είναι το Pay Pall! Αν θέλετε απαντήστε μου με mail, θα περιμένω! Εύχομαι να γίνω δεκτή και να μην άργησα..

Α! Έχω και ένα προβληματάκι με τα πινέλα! Γράφεις κάπου νούμερα που χριάζονται κτλ; Γιατί δεν τα είδα.. Ευχαριστώ!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails