Το Εικαστικό Καφενείο είναι ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκμάθησης ζωγραφικής στο διαδίκτυο, (ίσως το μοναδικό στην Ελλάδα) που λειτουργεί με επιτυχία από το 2009.
Δοκιμάστε τώρα, δεν έχετε τίποτα να χάσετε... Τα πρώτα 3 μαθήματα είναι εντελώς ΔΩΡΕΑΝ!!
Πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής...



Κυριακή 26 Απριλίου 2009

Καλωσόρισμα....

(Ζωγραφική με το στόμα, από το εργαστήρι του MDA Ελλάς)

Καλώς ήρθατε στο 1ο Ελληνικό ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκμάθησης Ζωγραφικής online!
Διδάσκω ήδη 16 χρόνια σε ενήλικες και παιδιά.
Παράλληλα τα τελευταία 5 χρόνια ανέλαβα το Καλλιτεχνικό Εργαστήρι του MDA Ελλάς, σωματείο για τη φροντίδα των ατόμων με νευρομυικές παθήσεις. (Περισσότερα για μένα μπορείτε να διαβάσετε στο προφίλ).

Πιστεύω στη συνεχή αναζήτηση της γνώσης. Όταν η γνώση σταματάει, σταματάει και η εξέλιξη. Οι όποιες γνώσεις έχω, είναι στη διάθεση σας.
Δεν ανήκω στην κατηγορία εκείνη των καλλιτεχνών και των δασκάλων που κρατούν καλά κρυμμένα τα «μυστικά» τους. Δεν υπάρχουν μυστικά παρά μόνο δρόμοι έκφρασης και επικοινωνίας.
Εύχομαι να μπορέσω να σας μεταφέρω έστω και λίγο από το πάθος που έχω για τη ζωγραφική.

Η μέθοδος διδασκαλίας μου είναι απόσταγμα προσωπικών εμπειριών και βιωμάτων.
Στα 7 χρόνια που σπούδασα στο Παρίσι (Camondo – UCAD), είχα την τύχη να γνωρίσω εμπνευσμένους δασκάλους (Chevalier, Carlos, Millet κ.α.), πράγμα το οποίο έχει σαφώς επηρεάσει τον τρόπο που διδάσκω.
Πολύ αργότερα, παρακολούθησα βραχυπρόθεσμα σεμινάρια ζωγραφικής στην Γαλλία με τον Mitch Waite και την Ιταλία με τον John Raybould, με σκοπό να εμπεδώσω βιωματικά και νέες μεθόδους. Φροντίζω δε, να ανανεώνομαι και να εμπλουτίζομαι συνεχώς.
Έχω δημιουργήσει ένα πρόγραμμα, το οποίο, με δεδομένα τα όσα αναφέρω στην εισαγωγή, μπορεί να οδηγήσει σταδιακά στην δημιουργική έκφραση ακόμα και αυτούς που πιστεύουν ότι δεν μπορούν να τραβήξουν μία γραμμή!!!!!

Πολλοί είναι οι άνθρωποι που θα ήθελαν να μάθουν να εκφράζονται μέσα από την τέχνη. Συχνά όμως, η απόσταση, ο τόπος διαμονής, η έλλειψη χρόνου, τα καθημερινά προβλήματα και οι υποχρεώσεις, δεν τους επιτρέπουν να παρακολουθήσουν ένα ζωντανό εργαστήριο.
Σ’ αυτούς όλους απευθύνεται το Εικαστικό Καφενείο, αλλά και σε όποιον άλλο θέλει να συμμετέχει στη ζωγραφική μας παρέα.

Στις επόμενες αναρτήσεις θα ενημερωθείτε για:
1.Τα περιεχόμενα των μαθημάτων
2.Τον τρόπο λειτουργίας των μαθημάτων και επιτέλους……
……ΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΑΣ ΜΑΘΗΜΑ!!!!

Εν τω μεταξύ, διαβάστε:
Εισαγωγή – Τι είναι ζωγραφική
Ποια η σχέση γραφής και σχεδίου
Οδηγίες για να φωτογραφίζετε τα έργα σας σωστά
Περί βασικής παλέτας
Πώς να δηλώσετε συμμετοχή στα μαθήματα
Εύχομαι αυτός ο τόπος να γίνει σύντομα ένα πολύβουο και «ζωντανό» εργαστήρι.

Τέλος, ευχαριστώ από καρδιάς όσους βοήθησαν και στήριξαν το άνοιγμα αυτού του μπλογκ και όλους εσάς που θα με ακολουθήσετε σ’ αυτή την προσπάθεια…

Η δασκάλα
Μαριέλα

26 σχόλια:

noir alice είπε...

Επιτελους!!!
Καλη αρχη σε όλους μας!
Ακομα κι αν δεν καταφέρουμε να τραβήξουμε ούτε μια γραμμούλα...ουτε μια πινελια, θα εχουμε τουλαχιστον προσπαθήσει!Αν και με ελευθερο συναισθημα όλα παιρνουν τη μορφη τους...
Αντε και καλα μπερδεματα!

Mariela είπε...

Καλή μας αρχή!
Σ' ευχαριστώ πολύ για το ποδαρικό.... είσαι και η πρώτη μαθήτρια του χώρου.....!!!!!!
Αν προσπαθήσετε, είμαι σ'ιγουρη πως θα τα καταφέρετε.
Εξ' άλλου θα είμαι δίπλα σας και θα σας βοηθώ με κάθε δυνατό τρόπο!

noir alice είπε...

Το ποδαρικο το εκανα με οοολη μου την καρδια!!!Οσα πιο πολλα υποσχεσε τοσο πιο πολλα θα ζηταω...
Οι απαιτητικοι μαθητες ανεβαζουν τον πηχη...εγω ευχομαι σ αυτο!
Ξεκινας με κεφι..το νιωθω αυτο, εγω θα σου ευχηθω καλη δυναμη και πολληηηη υπομονη!

Mariela είπε...

Να ζητάς....
θέλω απιτητικούς μαθητές γιατί κι εγώ είμαι ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΗ ΔΑΣΚΑΛΑ!!!
Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σου!

eleni είπε...

Καλή αρχή σε όλους μας!
Χαίρομαι για τη συμμετοχή μου,επιτέλους και μάθημα με δασκάλα.
Φιλιά!

Mariela είπε...

Ελένη μου, καλώς ήρθες κια καλή μας αρχή!
Φιλιά

Ιορδανίδου Όλγα είπε...

Ελα και ανυπομονώ.Πάτησα κλικ στο δηλώστε συμμετοχή και μου είπε ότι η σελίδα δεν υπάρχει.Θα ξαναπροσπαθήσω αύριο.Καλή μας αρχή.

librarian είπε...

Καλή σας αρχή! Θα σας παρακολουθώ με ενδιαφέρον. Στο σχολείο θυμάμαι είχα μάθει να ζωγραφίζω με τέμπερα, με βοήθησε πολύ η ζωγραφική με φάσεις πυ ψυχολογία μου δεν ήταν και στα καλύτερά της. Όσο πιο πολύ ασχολούμουν ένιωθα ότι έκανα όμορφα πράγματα... δυστυχώς όμως το άφησα...

kiki είπε...

Καλό ξεκίνημα εύχομαι και καλή συνέχεια! Εγώ θα παρακολουθώ τις προόδους των μαθητών σου! Φιλιά!

Mariela είπε...

Προς όλους....
Στο ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ στα μαθήματα τώρα....
υπήρξε ένα μικρό τεχνικό θεματάκι που το έλυσα.
ΒΑΣΙΚΑ...
σας συνδέει με την ανάρτηση
"Πως να δηλώσετε συμμετοχή στα μαθήματα" που βρίσκεται ακριβώς κάτω από το καλωσόρισμα....

Mariela είπε...

Carpe... καλώς την καλώς την!
Σε περίμενα!
Καλή μας αρχή!
Ελπίζω να μου συγχωρήσετε κάποια πιθανά προβληματάκια...
Δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο, το έχω χτίσει όλο εξ αρχής, και πιθανόν κα΄τι να μου έχει ξεφύγει!
Φιλιά

Mariela είπε...

librarian,
ευχαριστούμε!
Μήπως είναι καιρός να ξαναρχίσεις?
ΔΕ χάνεις τίποτα να δοκιμάσεις...

Mariela είπε...

Κικίτσα μου, σ' ετχαριστώ!
Είσαι κι εσύ δασκάλα και μπορείς να καταλάβεις πως νοιώθω...
Φιλιά πολλά

dodo είπε...

Μολύβια, χρώματα, καφές- μιά χαρά φαίνεται εδώ! ;-)

Mariela είπε...

Ντόντο μου σ' ευχαριστώ!
ελπίζω να μας έρχεσαι συχνά!

Ανώνυμος είπε...

Είμαι σίγουρος ότι θα κάνετε όλοι μαζί τα χρώματα, τα μολύβια και τα πινέλα ευτυχισμένα.
Καλή αρχή και καλή συνέχεια εύχομαι.

Z. είπε...

Σε περίμενα πως και πως να ξεκινήσω το μεγάλο, ώριμο βήμα μου στην Τέχνη.
Εύχομαι επιτυχία και σ΄αυτό σου το εγχείρημα.

*Δες εδώ και πες μου:
http://zambia-kinetta.blogspot.com/

Φιλιά γλυκά
Ζ.

Z. είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Mariela είπε...

Στεργιανή Ζάλη, ευχαριστώ!
Πολύ όμορφη η ευχή σου!

Mariela είπε...

Ζαμπάκι μου καλώς ήρθες!
Η ανάρτηση σου με συγκίνησε ιδιαίτερα!
Καλή μας αρχή!
Σ' αγαπώ πολύ!

Maria Tzirita είπε...

Κοριτσάκι μου, μπράβο σου, στο έλεγα ότι είναι εξαιρετική ιδέα! Πάω να σου βάλω διαφημισούλα στα μπλογκς μου κι εννοείται ότι θα παρακολουθήσω τα μαθήματα, έχω τρέλα με τη ζωγραφική κι ας μην πιάνει το χέρι μου. Την αγαπάω όμως κι αυτό είναι το σημαντικότερο, σωστά; Καλορίζικο και καλή επιτυχία, πάω να διαβάσω τα υπόλοιπα! Χίλια γλυκά φιλιά!

Mariela είπε...

Σ' ευχαριστώ Μαράκι μου και από δω!
Πολλά πολλά φιλιά!

ΚΙΤΡΙΝΟ ΑΔΙΑΒΡΟΧΟ είπε...

Kαλή αρχή στο νέο σου ξεκινημα!
Με ξαφνιασε θετικά η ιδέα για μαθηματα ζωγραφικής στο εικαστικό καφενείο σου!!!!

Mariela είπε...

Κίτρινο Αδιάβροχο σ' ευχαριστώ!
Καλώς ήρθες στην παρέα!

xaos είπε...

Μαριέλα συγχαρητήρια για την τόσο ωραία πρωτοβουλία σου. Θα βοηθήσεις πολύ πιστεύω κόσμο που θέλει να μαθει και πράγματι και δεν έχει είτε το χρόνο, ειτε το χρημα ή βρισκεται μακριά. Μου άρεσε η διάθεσή σου να μεταδωσεις αυτα που γνωρίζεις γιατι εχω γνωρισει ανθρωπους μεσα απο αυτον τον χώρο που θέλουν να κρατουν μόνο για τον εαυτό τους αυτα΄που ξέρουν και σνομπάρουν όποιον άλλον τολμήσει να μπει στο χωρο τους.Και πάλι συγχαρητήρια.

Mariela είπε...

Χελώνα καλώς ήρθες!
η προσωπική μου άποψη είναι πως ο "χώρος" είναι μεγάλος και ανοιχτός για όλους....
το τι θα κάνει ο καθένας και πόσο θα προχωρήσει εξαρτάται από τον ίδιο!
Δεν είμαι εγώ αυτή που θα κρίνει ποιος ανήκει στο χώρο κια ποιος όχι, εγώ απλά θέλω να μεταφέρω γνώση, την όποια έχω!
Μ' αρέσει αυτό! Για κάποιο λόγο μου δίνει φτερά!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails