Το Εικαστικό Καφενείο είναι ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκμάθησης ζωγραφικής στο διαδίκτυο, (ίσως το μοναδικό στην Ελλάδα) που λειτουργεί με επιτυχία από το 2009.
Δοκιμάστε τώρα, δεν έχετε τίποτα να χάσετε... Τα πρώτα 3 μαθήματα είναι εντελώς ΔΩΡΕΑΝ!!
Πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής...



Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2009

Μάθημα 17

Από τον μοντελίνο στο ζωντανό μοντέλο!
Ένα μάθημα αφιερωμένο στο σκίτσο και τη μελέτη της ανθρώπινης φιγούρας.
Ίσως να σας φανεί κάπως συμπυκνωμένο..
Να θυμάστε όμως πως οι τρόποι εργασίας που δείχνω εδώ δεν αφορούν μόνο τη μελέτη μιας εβδομάδας αλλά τις μελέτες και τα σκίτσα που θα κάνετε μια ζωή!
Τον μοντελίνο θα τον χρησιμοποιήσετε μόνο στην αρχή, μέχρι να εξοικειωθείτε με το ζωντανό μοντέλο.
Ξέρω βέβαια πως το ζωντανό μοντέλο σας "τρομάζει" κάπως...
Σας βεβαιώνω όμως πως δεν είναι τόσο δύσκολο όσο φαίνεται!!!!

Διαβάστε αυτή την ιστορία:
Στα 17 μου χρόνια πήγα σε φροντιστήριο σχεδίου για να δώσω εξετάσεις στη Σχολή Καλών Τεχνών.
Όπως κάθε αρχάριος, στην αρχή σχεδίαζα κανατάκια.... Κανατάκια μεγάλα, μικρά, κοντά και στρογγυλά, στενόμακρα....
Αφού σχεδίασα και τα πρώτα μου κεφάλια, ήρθε η ώρα του ζωντανού μοντέλου.
Ετοίμασα τα χαρτιά μου και τα μολύβια μου, πήρα τη βελόνα ανά χείρας και κάθισα στο σκαμνί μου έτοιμη για όλα....
Σε λίγο με πλησιάζει ο δάσκαλος:
- Εσύ παιδί μου γιατί δεν σχεδιάζεις??
- Δάσκαλε, δεν... ξέρω τι να κάνω... δεν έχω ξαναδουλέψει από ζωντανό...
- Μα, πως.... δεν ξέρεις????? τόσα κανατάκια έχεις κάνει!!
- .......................................................
- Όπως ακριβώς δούλεψες με τα κανατάκια έτσι ακριβώς θα δουλέψεις και με το μοντέλο!!
Τι να κάνω?? Δοκίμασα την τύχη μου. Είναι περιττό βέβαια να σας πω, ότι σ' αυτή την πρώτη απόπειρα το σχέδιο μου έμοιαζε με πιθηκάνθρωπο που φορούσε βατραχοπέδιλα....!!!!!
Έκτοτε έχω βελτιωθεί... "λιγάκι"!

Γι αυτό μην πτοήσθε!! Καλή σας επιτυχία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails