Το Εικαστικό Καφενείο είναι ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκμάθησης ζωγραφικής στο διαδίκτυο, (ίσως το μοναδικό στην Ελλάδα) που λειτουργεί με επιτυχία από το 2009.
Δοκιμάστε τώρα, δεν έχετε τίποτα να χάσετε... Τα πρώτα 3 μαθήματα είναι εντελώς ΔΩΡΕΑΝ!!
Πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής...



Τρίτη 23 Μαΐου 2017

Νέα πνοή, Γενέθλια και η εξομολόγηση της δασκάλας....


Είναι αλήθεια πως η αρχή του 2017 (όλο σχεδόν το 1ο τετράμηνο) δεν ήταν καλή για μένα.
Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες, ακόμα και στις "χρωματιστές"
Χωρίς καμία διάθεση απολογίας, εξ' άλλου δεν έχει και κανένα νόημα, θέλω απλά να επισημάνω ότι ΝΑΙ, είμαι εδώ!

Αυτό το μήνα το Εικαστικό Καφενείο έχει ΓΕΝΕΘΛΙΑ!!
Κλείνει αισίως 7 χρόνια επιτυχούς λειτουργίας...
Μάθατε εσείς, έμαθα κι εγώ, καθώς η γνώση που ρέει ελεύθερα είναι αμφίδρομη.
Τα γενέθλια για μένα δεν είναι μόνο οι τούρτες, τα κεράκια, οι ευχές!
Είναι κάτι πολύ περισσότερο... 
Διάθεση για σκέψη και ανανέωση, προσδιορισμούς, νέα πλαίσια και στόχους.
Μέσα λοιπόν από αυτό το κλίμα φρέσκος αέρας σαρώνει 
το καφενείο μας.
Αλλαγές που θα πάρουν μορφή μέχρι το τέλος του χρόνου.
Δεν θέλω τίποτε άλλο να πω, ούτε και να αποκαλύψω!!!
Σας αφήνω τη χαρά να τα ανακαλύψετε σε κάθε βήμα...
Ευχαριστώ για την παρουσία και τη στήριξη σας όλα αυτά τα χρόνια!!!
Keep in touch!!

"Art is not what you see. It is what you make others see"
Degas

6 σχόλια:

Χριστίνα είπε...

Χρόνια πολλά!!!!!!!!!!!!!!!!
γι'αυτό σε αγαπώ.........
keep in touch always!!!
φιλάκια αγαπημένη δασκάλα!

Mariela είπε...

ΚΙ εγώ σ' αγαπώ γιατί είσαι πάντα εδώ και κυρίως γιατί είσαι ασταμάτητα δημιουργική(και όχι μόνο) !!!!
Νιώθω πως έχω βάλει ένα λιθαράκι σ' αυτό!
φιλάκια αγαπημένη μαθήτρια....

vasiliki είπε...

Περνάνε τα χρόνια!!!
Λες και ηταν χθές που λεει και το τραγούδι.
Σου εύχομαι να έχεις τη δύναμη να δημιουργείς,
να συντηρείς και να ανανεωνεις πάντα αυτή την γωνιά
που ομορφαίνει την καθημερινότητα μας και πιο πολύ
παρακινει την φαντασία μας.
Χρόνια πολλά!!!
Μπορεί να αργώ αλλά δε λησμονώ.

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Μαριέλα μου το σημαντικό ειναι να μην επαναπαύεσαι κι εσυ ως δημιουργικός και αεικίνητος άνθρωπος βρίσκεις τρόπους να εξιτάρεις τη φαντασία μας,υποσχόμενη αλλαγές.
Συνέχισε ετσι στητή και ευθυτενής και η πορεία είναι δική σου,όπως και τα δύσκολα για όλους,πόσο μάλλον για τους ανθρώπους της Τέχνης στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε.
Φιλιά πολλά καλή δημιουργική συνέχεια!

Mariela είπε...

Βασιλική μου, ξέρω καλά πως δεν λησμονείς....
Σ΄ευχαριστώ για τα λόγια σου!!!
Συνέχισε κι εσύ να δημιουργείς με κάθε τρόπο!!

Mariela είπε...

Χαρά μου, αυτοί οι χαλεποί καιροί δυστυχώς δεν μας επιτρέπουν να πάρουμε ανάσα!!
Σ' ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου για την παρουσία σου
πολλά φιλιά και από εμένα!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails