Το Εικαστικό Καφενείο είναι ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκμάθησης ζωγραφικής στο διαδίκτυο, (ίσως το μοναδικό στην Ελλάδα) που λειτουργεί με επιτυχία από το 2009.
Δοκιμάστε τώρα, δεν έχετε τίποτα να χάσετε... Τα πρώτα 3 μαθήματα είναι εντελώς ΔΩΡΕΑΝ!!
Πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής...



Παρασκευή 6 Μαρτίου 2009

Εισαγωγή • Τι είναι ζωγραφική

Η ζωγραφική είναι ένας τρόπος έκφρασης, μια "γλώσσα" επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων.
Μια γλώσσα διεθνής και διαπολιτισμική.
Ζωγραφίζω = ζω + γράφω....
δηλαδή η ζωγραφική είναι μια ζωντανή γραφή.
Πριν ακόμα μάθουμε να εκφραζόμαστε μέσα από το γραπτό λόγο, εκφραζόμαστε μέσα από τη γλώσσα της ζωγραφικής.
Άρα λοιπόν μπορούμε όλοι να ζωγραφίσουμε. Όπως μαθαίνουμε να γράφουμε, έτσι ακριβώς μαθαίνουμε και να ζωγραφίζουμε.
"Μα, δε χρειάζεται ταλέντο;" ακούω συχνά να με ρωτάνε...
Η απάντηση;;
Όλοι γράφουμε και διαβάζουμε χωρίς να είμαστε όλοι συγγραφείς....
Αυτό σημαίνει πως μέσα απ' αυτό το μάθημα κάποιοι από εσάς θα προχωρήσετε και θα εξελιχθείτε, κάποιοι άλλοι θα περάσετε ευχάριστες και δημιουργικές ώρες!
Για τους μεν και για τους δε, ένα είναι σίγουρο:
Θα ομορφύνετε την καθημερινότητα σας, θα καλυτερεύσετε την αισθητική σας και πάνω απ' όλα θα μάθετε να παρατηρείτε το κόσμο καλύτερα...!!!!

Οι έννοιες της ζωγραφικής
Η "ζωγραφική" είναι η έννοια της λειτουργίας στο σύνολο της, δηλ. συναίσθημα, σκέψη, βιώματα, δημιουργική διαδικασία, έκφραση και αποτέλεσμα.

Η "εικαστική γραφή" είναι ο τρόπος μεταφοράς δηλ. η έκφραση της έννοιας σε εικόνα.
Τα μέσα, τα υλικά και οι τεχνικές που διαθέτει ο καλλιτέχνης είναι πολλά.
Και όπως κάθε γραφή έχει το δικό της αλφάβητο, τους κανόνες και τη γραμματική της...

Το αποτέλεσμα της εικαστικής γραφής σε συνδυασμό με τη βιωματική διαδικασία, είναι το "έργο τέχνης"

4 σχόλια:

Maria είπε...

....ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΡΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΤΑ!!!!ΕΧΩ ΜΑΓΕΥΤΕΙ.....ΕΙΣΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΟΥ!!!ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΠΟΥ ....ΕΠΕΣΑ [ΧΑΧΑ] ΠΑΝΩ ΣΟΥ!ΕΙΣ ΤΟ ΕΠΑΝΙΔΕΙΝ!

Χριστίνα είπε...

το ΖΩ+ΓΡΑΦΩ έγραψε για μένα τόσο πολύ πριν 7-8 χρόνια...άρχισε να λειτουργεί πριν από 6, και είμαι τόσο!!! μα τόσο χαρούμενη γιαυτό! Νάσαι πάντα καλά Μαριέλα μου! μου άνοιξες έναν όμορφο, γλυκό και πολύ συντροφικό δρόμο. Μέχρι τότε ήξερα μόνο να "ΓΡΑΦΩ" και σίγουρα ζούσα λιγότερο...
και δεν είμαι ούτε και γω ρομπότ!!!!!!! αμάν πια αυτή η επιμονή να το εμπεδώσουμε...

Mariela είπε...

Αυτό το ρομπότ είναι "Τζους" στόκος κοινώς και δεν παίρνει από λόγια!!!
Σ' ευχαριστώ και από εδώ Χριστινάκι μου γλυκό!!

despina είπε...

Τον τελευταιο χρονο, εμαθα να -ζω -πραγματικα, γιατι εμαθα πως γραφεται η ζωη με χρωματα .Ετσι εχω την δυνατοτητα να βρισκομαι στην δικη μου διασταση και πραγματικοτητα που σαφως ειναι πιο ομορφη απο αυτη που υπαρχει γυρω μας...Μαγεια λοιπον η ζωγραφικη, ψυχικη αναταση !!!!
Ευχαριστουμε Μαριελλα για το υπεροχο αρθρο ..και ουτε και εγω ειμαι ρομποτ...χαχα

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails