Το Εικαστικό Καφενείο είναι ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκμάθησης ζωγραφικής στο διαδίκτυο, (ίσως το μοναδικό στην Ελλάδα) που λειτουργεί με επιτυχία από το 2009.
Δοκιμάστε τώρα, δεν έχετε τίποτα να χάσετε... Τα πρώτα 3 μαθήματα είναι εντελώς ΔΩΡΕΑΝ!!
Πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής...



Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2012

Όλες οι ευχές μαζί... (Update)


…ζεστές, πολύχρωμες, χαρούμενες!!
Γιατί το 2013 θα είναι η «χρονιά μας»!
Κι εγώ από την πλευρά μου θα κάνω ότι καλύτερο, με καινούργια μαθήματα, σεμινάρια και πολλά πολλά άλλα…
Ενωμένοι, με στόχο την δημιουργία θα κάνουμε όλοι μαζί τη διαφορά!!
Πάμε λοιπόν… στο 2013!!
Καλή Χρονιά!














Θα τα ξαναπούμε του χρόνου....
Ευχαριστώ πολύ όλους σας για την συμμετοχή!!

... και κάποιες λίγο καθυστερημένες ευχές!! Να είστε όλοι καλά!




14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μαριέλα σου εύχομαι ολόψυχα να έχεις μια Καλή Νέα Χρονιά.Σάντυ.

Mariela είπε...

Σάντυ μου, ευχαριστώ πολύ!
σου εύχομαι κι εσένα μια όμορφη, καλή και δημιουργική χρονιά!

Ανώνυμος είπε...

.....και η μεγάλη μέρα έφτασε!!
Όλα μαζί είναι υπέροχα, πολύχρωμα, ξεχωριστά...
...υποδέχοντας τη καινούργια Χρονιά με...
καινούργια μαθήματα, σεμινάρια και πολλά άλλα;
Τέλεια!!!! Αναμένουμε....
Πολύχρωμα φιλιά

ΝΑΤΑΣΣΑ είπε...

Μαριέλα Χρόνια πολλά σου εύχομαι μια χρονιά γεματη υγεία κι ευτυχία . Η νέα χρονια να σου φέρει ότι εσύ επιθυμείς.
Τα λέμε του χρόνου........!

Χριστίνα είπε...

Καλή Χρονιά σε όλους
δασκάλα και συμμαθήτριες!!!
πολύ όμορφες οι ζωγραφιστές ευχές
και του χρόνου με υγεία!!!

Mariela είπε...

Δαμασκηνή μου, σε φιλώ και σου εύχομαι μια πολύ "χρωματιστή" χρονιά!

Mariela είπε...

Νατάσσα μου, σίγουρα θα τα πούμε του χρόνου.... που εύχομαι να είναι όπως ακριβώς τον θέλεις!

Mariela είπε...

Χριστίνα μου, ευχαριστούμε όλοι και ανταποδίδουμε!!
Να σημειώσω όμως πως δεν έχεις μόνο συμμαθήτριες αλλά και συμμαθητές!!
χαχαχα... καλή χρονιά!!

Roadartist είπε...

Καλή χρονιά, με υγεία, αγάπη, δημιουργία :) Να είναι μια χρονιά γεμάτη δύναμη και ουσία!
Να είμαστε ενωμένοι, για να αντέξουμε! Αγάπη σε σένα Μαριέλλα!

Υγ να τα πούμε νωρίτερα απ' ότι στη Νάξο ;) ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑααα πολλάααα :))

MYSTELIOS είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΡΙΕΛΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ 2013 !!!

Mariela είπε...

Ροντάκι, χρόνια πολλά και από εδώ!!
ναι, σίγουρα μπορούμε να τα πούμε και πριν τη Νάξο... όποτε θέλεις!!

Mariela είπε...

Στέλιο, σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, ελπίζω η καινούργια χρονιά να φέρει ότι επιθυμείς!!

eleni είπε...

Καλή χρονιά,Μαριέλα μου!
Υπέροχες,γιορτινές,πολύχρωμες οι καρτούλες!
Υγεία,χαρά και δημιουργικότητα να φέρει το ΄13!
Φιλιά!

Mariela είπε...

Ευχαριστούμε Ελένη μου, είδες τι όμορφες που είναι όλες μαζί;;
Σε φιλώ, καλή χρονιά και από εδώ!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails