Το Εικαστικό Καφενείο είναι ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκμάθησης ζωγραφικής στο διαδίκτυο, (ίσως το μοναδικό στην Ελλάδα) που λειτουργεί με επιτυχία από το 2009.
Δοκιμάστε τώρα, δεν έχετε τίποτα να χάσετε... Τα πρώτα 3 μαθήματα είναι εντελώς ΔΩΡΕΑΝ!!
Πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής...



Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013

Τι χρώματα ζωγραφικής χρησιμοποιούσε ο Πικάσο...


Στο πρώτο μάθημα στη λίστα υλικών σας δίνω σαν επιλογή τα πλαστικά χρώματα τοίχου.
Μην τα υποτιμάτε καθόλου αφού και ο Πικάσο χρησιμοποίησε την πρώτη μάρκα οικιακών χρωμάτων
όπως λέει το άρθρο στο μπλογκ Arts / Καλές Τέχνες.
Διαβάστε το πλήρες άρθρο, έχει ενδιαφέρον!!!

4 σχόλια:

maya =^o^= είπε...

ααααααααααα θα κάνεις μαθήματα on line?????????? τέλεια!!!!!!!!! ο πικάσο ήταν μεγάλος γυναικάς και 2 αν θυμάμαι καλά πρων γυναίκες του αυτοκτόνησαν μόλις τις χώρισε!!!! η γυναίκα στην πολυθρόνα είναι κάποια απο τις αγαπημένες του τον θυμάμαι αυτό τον πίνακα αλλά κάπως διαφορετικό μάλλον ζωγράφισε πολλές πολυθρόνες!!!!!!!!!

Fotini Kouzoumi είπε...

Αμα το'χεις... Μπορεις να κανεις θαυματα και με τα πιο απλα υλικα!!!
Μαριελα μου σου εχω βραβειακι...περασε απο το blog μου οποτε μπορεις... Θα χαρω πολυ να το παρεις!!!!!! Φιλακια και καλη εβδομαδα απο αυριο!!!!!

Mariela είπε...

Μάγια μου, ναι ήταν μεγάλος γυναικάς και όλες υπέφεραν....!!!!!

Όσο για τα μαθήματα online... είναι τέσσερα χρόνια εδώ.... Δεν το είχες καταλάβει;;;; χαχα!

Mariela είπε...

Φωτεινή μου ευχαριστώωωωωωωω!!!!
έρχομαι να το πάρω!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails