Η σημερινή ανάρτηση αφορά την πρώτη άσκηση του Μαθήματος 12.
Η Γεωργία επέλεξε να αντιμετωπίσει το θέμα με έναν διαφορικό τρόπο από αυτόν που έδειξα.
Χαίρομαι ιδιαίτερα όταν παίρνετε πρωτοβουλίες γιατί συνήθως τα αποτελέσματα είναι καλύτερα του αναμενόμενου.
Θεώρησα ενδιαφέρουσα την προσέγγιση της και γι αυτό την μοιράζομαι εδώ.
Ας ακούσουμε τι έχει να μας πει η ίδια:
"Δύσκολο μάθημα γιατί μου ζήτησες να αποτυπώσω τι θα άφηνα σε ένα ερημονήσι για κάποιους άλλους καιρούς για κάποιες άλλες γενιές για κάποιες άλλες εποχές. Θεώρησα πολύ εγωιστικό να αποτυπώσω τη ζωή μου καθώς κάθε άνθρωπος είναι μοναδικός και ποτέ δεν θα ήθελα κάποιος να κάνει τα ίδια με μένα...θα έσπαζε η μοναδικότητα!!. Αντί αυτού αποτύπωσα τη διαχρονική στάση του ανθρώπου μπροστά στο άγνωστο, το γνωστό, τη γνώση, το φως..? ποιος ξέρει?
Η Γεωργία επέλεξε να αντιμετωπίσει το θέμα με έναν διαφορικό τρόπο από αυτόν που έδειξα.
Χαίρομαι ιδιαίτερα όταν παίρνετε πρωτοβουλίες γιατί συνήθως τα αποτελέσματα είναι καλύτερα του αναμενόμενου.
Θεώρησα ενδιαφέρουσα την προσέγγιση της και γι αυτό την μοιράζομαι εδώ.
Ας ακούσουμε τι έχει να μας πει η ίδια:
"Δύσκολο μάθημα γιατί μου ζήτησες να αποτυπώσω τι θα άφηνα σε ένα ερημονήσι για κάποιους άλλους καιρούς για κάποιες άλλες γενιές για κάποιες άλλες εποχές. Θεώρησα πολύ εγωιστικό να αποτυπώσω τη ζωή μου καθώς κάθε άνθρωπος είναι μοναδικός και ποτέ δεν θα ήθελα κάποιος να κάνει τα ίδια με μένα...θα έσπαζε η μοναδικότητα!!. Αντί αυτού αποτύπωσα τη διαχρονική στάση του ανθρώπου μπροστά στο άγνωστο, το γνωστό, τη γνώση, το φως..? ποιος ξέρει?
Άλλος με θάρρος ή θράσος ατενίζει και στέκεται ίσιος και στητός, άλλος με
επιφύλαξη και τρόμο γέρνει και γυρνά προς τα ίδια, τα γνωστά, τα θεμιτά και
οικεία γιατί δεν μπορεί δεν ξέρει δεν πιστεύει και άλλος γονατιστός μα ποτέ
σκυφτός με δέος και ταπεινότητα θωρεί εμπρός και με τη βοήθεια μια άλλης
δύναμης μαζί με τη δική του..πιστεύει !
Ποιος είπε ότι αυτό που βλέπουμε δεν επιδέχεται πολλών ερμηνειών?"
Μπράβο Γεωργία....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου