Το Εικαστικό Καφενείο είναι ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκμάθησης ζωγραφικής στο διαδίκτυο, (ίσως το μοναδικό στην Ελλάδα) που λειτουργεί με επιτυχία από το 2009.
Δοκιμάστε τώρα, δεν έχετε τίποτα να χάσετε... Τα πρώτα 3 μαθήματα είναι εντελώς ΔΩΡΕΑΝ!!
Πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής...



Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2009

Μάθημα 26


Ακουαρέλα.... η αγαπημένη!!
Είναι από τα ποιο αγαπημένα μου υλικά!!
Λατρεύω τη διαφάνεια της, τη φρεσκάδα και τα λαμπερά της χρώματα.
Είναι ένα ιδιαίτερα εκφραστικό μέσο με μία και μόνη βασική δυσκολία...
δεν επιδέχεται διορθώσεις...
Σε αυτό το μάθημα προσπάθησα να συγκεντρώσω τις βασικές τεχνικές της,
ελπίζοντας να σας παρασύρω στη μαγεία της και να σας κάνω να την αγαπήσετε όσο κι εγώ.

4 σχόλια:

dhmhtra είπε...

Καλησπέρα...από τα Γρεβενά, την πόλη των μανιταριών.
Μπήκα στο blog σας και ενθουσιάστηκα.
Πάντα μου άρεζε η ζωγραφική και κατά καιρούς προσπάθησα να ζωγραφίσω. Ντρεπόμουνα όμως να δείξω τα έργα μου σε άλλους και έτσι τα παράτησα.
Απόψε όμως ανακάλυψα το blog σας και θα ψάξω αύριο να βρώ τα σύνεργα. Θα χρειαστώ τη βοηθεία σας.
Θα τα ξαναπούμε.

IZA είπε...

Κι εμένα είναι το αγαπημένο μου υλικό. Είμαι ανυπόμονη και μ' αρέσει ο αυθορμητισμός, η φρεσκάδα και η έμνευση της στιγμής. συμφωνώ ότι είναι το πιο δύσκολο μέσο γιατί χρειάζεται αποφσιστικότητα και σιγουριά. Καληνύχτα.

noir alice είπε...

Τι να πω...καλη η ακουαρελα αλλα πολυυυυυυυυυυυ δυσκολη!!!Δεν ξερω αν χρειαζεται αποφασιστικοτητα αλλα σιγουρα χρειζεται πολλα χαρτια κ γερα νευρα!!!!

Mariela είπε...

Adamantaki,
δεν θα έπρεπε να το λες εσύ αυτό...
τι έγινε το πενταήμερο της Αίγινας???

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails