Το Εικαστικό Καφενείο είναι ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκμάθησης ζωγραφικής στο διαδίκτυο, (ίσως το μοναδικό στην Ελλάδα) που λειτουργεί με επιτυχία από το 2009.
Δοκιμάστε τώρα, δεν έχετε τίποτα να χάσετε... Τα πρώτα 3 μαθήματα είναι εντελώς ΔΩΡΕΑΝ!!
Πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής...



Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

Καλή αρχή και πάλι!!!!

Το έργο είναι της Φυλλίτσας Τ.

Με τις πρώτες δροσούλες νάμαστε και πάλι εδώ...
ελπίζω να περάσατε όμορφα και να γεμίσατε εικόνες και συναισθήματα!!
Σας εύχομαι μια καλή και δημιουργική "σχολική χρονιά"...
Έχω πολλά στο μυαλό μου για σας, ελπίζω να τα υλοποιήσω!

Το καφενείο μας λοιπόν άνοιξε ξανά και σας περιμένω!

7 σχόλια:

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Καλο χειμωνα!

MYSTELIOS είπε...

Kαλό φθινόπωρο Μαριέλα όμορφο και δημιουργικό !!!

vasiliki είπε...

Καλώς όρισες !!!
Τι καλά μας έφερες; Μας έλειψες.
Σου εχω στείλει μήνυμα .
Να 'σαι πάντα καλά. Καλή δημιουργική
συνέχεια.
φιλιά

Katerina Galati είπε...

Καλό και δημιουργικό Φθινόπωρο Μαριέλα,

Περιμένουμε με αγωνία τις καινούργιες σου ιδέες και φυσικά τα μαθήματα!!

Margo είπε...

Καλό Φθινόπωρο Μαριέλα μου και μια πολύ ενδιαφέρουσα σχολική χρονιά με πολλά και καλά έργα.

Είναι όμορφα να μαζευόμαστε;)
Φιλιά πολλά πολλά!

erifili είπε...

Καλή αρχή και καλό φθινόπωρο Μαριέλα.Ευχομαι η χρονιά φέτος να είναι καλή και δημιουργική.Πολύ όμορφο το έργο της Φυλλίτσας.Υπέροχα αγριολούλουδα.

Unknown είπε...

Με συγκίνησες Μαριέλα μου.Καλή χρονιά!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails