Το Εικαστικό Καφενείο είναι ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκμάθησης ζωγραφικής στο διαδίκτυο, (ίσως το μοναδικό στην Ελλάδα) που λειτουργεί με επιτυχία από το 2009.
Δοκιμάστε τώρα, δεν έχετε τίποτα να χάσετε... Τα πρώτα 3 μαθήματα είναι εντελώς ΔΩΡΕΑΝ!!
Πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής...



Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

Πρόσκληση - Έκθεση ζωγραφικής - UPDATE: Σωστή διεύθυνση...


Αγαπημένοι μου,
σας προσκαλώ στην έκθεση ζωγραφικής με τη νέα μου δουλειά!
Διαβάστε περισσότερες λεπτομέρειες στο:
http://marielartwork.blogspot.gr/2013/12/blog-post_16.html
Η σωστή διεύθυνση του Συλλαβή καφέ, είναι Τιμοθέου 1 - 3....

Έχω σοβαρό πρόβλημα αυτές τις μέρες με το κομπιούτερ μου και θα ήθελα να σας ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΩ ΘΕΡΜΑ:
Όσοι στείλατε ζωγρφαισμένα στολίδια να τα στείλετε ξανά, για να φτιάξω το Χριστουγεννιάτικο δέντρο μας.... Ευχαριστώ.

Θα σας περιμένω με πολύ χαρά στην έκθεση!

3 σχόλια:

Mariela είπε...

"Ζωγραφισμένα στολίδια" ήθελα να πω και δεν μπορώ να το διορθώσω άμεσα....

Χριστίνα είπε...

Καλή επιτυχία στην έκθεση Μαριέλα μου!
Θα χαρώ πολύ να θαυμάσω τα "φλυτζάνια" σου και από κοντά!!!

Λορελάη είπε...

καλή επιτυχία Μαριέλα μου!!
Πιστεύω ότι θα μπορέσω να έρθω, να σε δω και λίγο... επιτέλους... :)
φιλάκια!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails