Το Εικαστικό Καφενείο είναι ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκμάθησης ζωγραφικής στο διαδίκτυο, (ίσως το μοναδικό στην Ελλάδα) που λειτουργεί με επιτυχία από το 2009.
Δοκιμάστε τώρα, δεν έχετε τίποτα να χάσετε... Τα πρώτα 3 μαθήματα είναι εντελώς ΔΩΡΕΑΝ!!
Πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής...



Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2015

Το Εικαστικό Καφενείο ανοίγει τις πόρτες του στα παιδιά...

Με πολύ μεγάλη χαρά θέλω σήμερα να σας παρουσιάσω την πιο μικρή ιντερνετική μου μαθήτρια!!
Είναι μόλις 9 ετών και με βοήθεια από τον μπαμπά της (ανάγνωση των μαθημάτων και αποστολή μέηλ) ξεκινώντας το καλοκαίρι δημιούργησε τα έργα που θα δείτε πιο κάτω.
Εκτός από την βοήθεια που προανέφερα, έχει βεβαίως και την δική μου, προσαρμόζοντας όταν κρίνω ότι χρειάζεται λίγο τις ασκήσεις και τις οδηγίες του μαθήματος.
Μπράβο Σεβούλα μου...... Είμαι πολύ περήφανη για σένα!!!!



Από το μάθημα 2

Από το μάθημα 3

Από το μάθημα 4

Από το μάθημα 5

Από το μάθημα 6

Από το μάθημα 7

Από το μάθημα 8

Από το μάθημα 9

Από το μάθημα 10

Από το μάθημα 11

Και από το μάθημα 12...
Καλή συνέχεια Σεβούλα μου....

3 σχόλια:

Χριστίνα είπε...

Συγχαρητήσιρα σε Σεβούλα και δασκάλα!!!
πολλά φιλιά, Χριστίνα

Χριστίνα είπε...

τάγραψα και λάθος...και τι θα λέει η Σεβούλα
συγχαρητήρια!!!

Mariela είπε...

Σε ευχαριστούμε Χριστίνα μου..... φιλάκια

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails